Tema: Re: boba voras
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-04-30 16:39:53
Viskas pasakyta seniai. Susirado kita. Kai ash pradejau ieshkotis jai
pamainos, pradejo pavydo scena kelt, persekiot pazistamas ir tt. Daiktai
visi ishsineshti jau seniai pagal sarasha, po parashais ir tt. Gyvena su
veikeju ish musu draugu rato. Bet vistiek mane nuodija nuolat savo
persekiojimais ir pavydo scenomis. Pareishke nora grizhti po 1.5 metu
persekiojimo, kas jau seniai nebeimanoma po to kiek pridirbo. Po teismo nori
mano pavarde pasilikti, kas man jau geda didele. Kaip tas hahalis ja tokia
pakenchia - neisivaizduoju, bet laimes jiems jau seniai palinkejau :)

Ishsikraustyt ner kaip pakolkas - nes teks ir kredita ir paslaugas moket
vistiek uz sita buta.

Teismas sprendima paskelbs geguzes 11 d. Shtai visa trumpa istorija.

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius