Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: esquires
Data: 2011-04-15 15:36:43
nes pagal savo paniatkes tu geriau liksi be bananu? :) tai tokiu atveju
galima surasti parazitu daugybeje sriciu:
1. parazitai kuria vaistus, kuriu apskritai niekam nereikia, nes as ju
nevartoju (kol kas).
2. parazitai isgauna nafta, man jos nereikia, as perku benzina, o ne nafta.
3. parazitai pristate palangoje viesbuciu, man ju nereikia, as megstu i
miska vaziuoti pailseti.
4. parazitai nutiese kelia ignalina - visaginas, man jo nereikia, niekada
tuo keliu nevaziavau.
5. parazitai gamina d'n'g, nes neturiu ne vieno sito zenklo gaminio.
6. parazitai gamina audi, nes tokia dabar nevazineju.
7. yva yra parazitine grupe, nes as jos neklausau.
8. kiguolis is viso parazitas kaip reta, nes jo savireklama manes nedomina.

pratesti galima iki begalybes