Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-15 14:42:46
Arba abiems pusems naudingi mainai, arba vienai kuriai nors pusei chujovi mainai, bet ta puse tai pamato tik ilgainiui :)

Apie iaudrinta fantazija turejau omeny tas banalias situacijas, kuomet vienas pamate, kad kaimynas gerai prasisuko - ok, kuo ash blogesnis (prasideda vizijos su palmem, papludimiu, pusnuogem mulatem), ir ash galiu, pyst paskolyte, pyst ka nors nupirkau bo butai branks, pyksht burbulas sprogo, ajajai, sedzhiu su savo mazhuoju draugu saujoj, blet vel landzbergis kaltas.