Tema: Re: fiat 1.2i 16V variklio remonto įpatumai
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-03-30 21:15:18
nu slegi, bet jei be ventilio tai ka ten pamatyti galima - kaip rodykle 
sokineja pirmyn atgal...?


"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:imvrdc$fbf$1@trimpas.omnitel.net...
>o atleskit ka tas mOnomeras matuoja?
>
> Vienintelis spec irankis kurio reikes, tai veleneliu fiksatoriai tesingam 
> isstatymui.
> Dar gali cia pasiskaityt 
> http://www.fiatklubas.lt/forumas/index.php?sid=692f73d36a50e57a79e818e919513cba
> gal ka naudingo rasi
> Beje jei Punto nesiveda pradek nuo to ar raktelis oranzinis prietaisu 
> skydelyje nedega
>
>
> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
> news:imvr2r$f2l$1@trimpas.omnitel.net...
>> Turiu savo reikmem kompresijos matuokli, jame yra lanksti zarnele su 
>> mazesniu ir didesniu sriegiu, bei vamzdelis su platejancia guma.
>> Manau turetu kazkas is ju tikti pamatavimui. Paprastas monometras kazin 
>> ar ka nors normaliai parodytu.
>> Jei Vilniuje galiu prilekti sutartu laiku, vazineju daznai po miesta.
>>
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>> news:imvogn$clg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>> Gal kam yra tekę remontuoti fiat punto (99'-03') 1.2i 16V variklį? Gal 
>>> yra kokie niuansai, silpnos vietos? Pirmas dalykas ką pastebėjau 
>>> pavartęs žinyną, tai kad vien norint pakeisti pagrindinį diržą, reikia 
>>> specialių įrankių su kuriais reikia išstatyti visus keturis stūmoklius 
>>> viename lygyje, o tada užfiksuoti vožtuvų velenėlius. Niekad nieko 
>>> panašaus nebuvau sutikęs japoniškuose aumobiliuose. Čia reikia tokius 
>>> pasidaryti įrankius, ar galima nebrangiai įsigyti?
>>> O šiaip tai turbūt reiks kaip Codekui daryti kapitalinį kieme. Nes 
>>> automobilis nesiveda, net lyg ir sunkiai suka starteris. Bandysiu 
>>> pasidaryti antgali monometrui ir pamatuoti kompresiją, bet kažkaip nieko 
>>> gero nesitikiu...Lyg ir tarpinės yra silpna vieta šių variklių?
>>>
>>
>>
>
>