Tema: Re: fiat 1.2i 16V variklio remonto įpatumai
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-03-30 21:05:32
o atleskit ka tas mOnomeras matuoja?

Vienintelis spec irankis kurio reikes, tai veleneliu fiksatoriai tesingam 
isstatymui.
Dar gali cia pasiskaityt 
http://www.fiatklubas.lt/forumas/index.php?sid=692f73d36a50e57a79e818e919513cba
gal ka naudingo rasi
Beje jei Punto nesiveda pradek nuo to ar raktelis oranzinis prietaisu 
skydelyje nedega


"Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
news:imvr2r$f2l$1@trimpas.omnitel.net...
> Turiu savo reikmem kompresijos matuokli, jame yra lanksti zarnele su 
> mazesniu ir didesniu sriegiu, bei vamzdelis su platejancia guma.
> Manau turetu kazkas is ju tikti pamatavimui. Paprastas monometras kazin ar 
> ka nors normaliai parodytu.
> Jei Vilniuje galiu prilekti sutartu laiku, vazineju daznai po miesta.
>
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:imvogn$clg$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>> Gal kam yra tekę remontuoti fiat punto (99'-03') 1.2i 16V variklį? Gal 
>> yra kokie niuansai, silpnos vietos? Pirmas dalykas ką pastebėjau pavartęs 
>> žinyną, tai kad vien norint pakeisti pagrindinį diržą, reikia specialių 
>> įrankių su kuriais reikia išstatyti visus keturis stūmoklius viename 
>> lygyje, o tada užfiksuoti vožtuvų velenėlius. Niekad nieko panašaus 
>> nebuvau sutikęs japoniškuose aumobiliuose. Čia reikia tokius pasidaryti 
>> įrankius, ar galima nebrangiai įsigyti?
>> O šiaip tai turbūt reiks kaip Codekui daryti kapitalinį kieme. Nes 
>> automobilis nesiveda, net lyg ir sunkiai suka starteris. Bandysiu 
>> pasidaryti antgali monometrui ir pamatuoti kompresiją, bet kažkaip nieko 
>> gero nesitikiu...Lyg ir tarpinės yra silpna vieta šių variklių?
>>
>
>