Tema: Re: kodel?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-28 13:34:02
Kartoju - priverstinai, be jokio bonuso ir alternatyvos? Tvarko - nes gaus
gera irasa i byla, uzsidirbs viena kita baksa, galiausiai todel, kad nera
kas veikt ir labai norisi pakvepuot tyru oru.

"kastisv"  wrote in message news:impo27$f75$1@trimpas.omnitel.net...

ne karta yra teke matyt kalinius tvarkant aplinka usa greitkeliuose. viskas
puikiai veikia. veiktu ir cia.