Tema: Re: kodel?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-28 13:09:31
Ne, neteisinga. Bet priverstinis darbas tai bus tik papildoma bausme, o
naudos jokios nebus. Ash neisivaizduoju pas save tokio darbuotojo - jis man
butu minusas. Ir jei tai nenaudinga privaciam sektoriuje, kodel jo darbo
nasumas teikiant vieshasias paslaugas staiga pasidaro naudingas? Dragunas
irgi senelius ejo priziuret - nx jiems to reikejo. Vat ir man nereikia
gatviu, kurias nuslave kalinys po prievarta - nebus sumoje ish to naudos.

"Spakainas"  wrote in message news:implql$b9e$1@trimpas.omnitel.net...

Žiūrint koks tikslas. Tavo nuomone yra teisinga, kad tas, kuriam
nusišikt ant įstatymų ir daro ką nori, po visa ko dar ir šiltai
laikomas, rengiamas ir valgydinamas už visų, nukentėjusiųjų nuo jo
pinigus?