Tema: Re: kodel?
Autorius: Korke
Data: 2011-03-28 13:16:24
viskas teisingai cia, bet yra toks strasburas kur kiekvienas tos laktos
gyventojas jaucia pareiga pasiskust...o, ir vietoje cia turim filialu tos
organizacijos kur ir pernykscius paradus organizuot leidzia ir skatina. Del
pabegimu tai labai geras dalykas yra senovinis prietaisas kaip filmuose rodo
tai svoris ant poros metru grandines, judet letai netrukdo, begt -
nepabegsi. Tikrai ir teisinga butu, bet del teisetumo tai cia ir islenda
visi tie zeku teisiu gynejai. Esant noro tai nebutina leist 20 snukiu sluot
Daukanto aikstes jei ka, uztektu, kad ir susluotas jau kiemsargiu kruvas
susiupeliuot i sunkvezimius. Arba siuksles pakelese ? Surinkai bureli su
maisais ir znyplinem lazdelem ir marsiruoja pakele rinkdami siuksles. Ar ir
cia negalima, nes Petras uz minimuma irgi jas geriau rinks.... kai nusluos
gatves taip koki rugpjuti turetu galeti ? Zinau, zinau, teisetumai, ES ir
kita xuinia, bet tai kodel niekur net klausimas toks nekeliamas ?