Tema: Re: [salono] aftermarketinių filtrų pardavėjai pagal užsakymą
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-24 13:51:40
"Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message news:im9ro3$599$1@trimpas.omnitel.net...
> Hengst raso - Pollen Filter, Length 195 mm, Width 215 mm, Height 29,5 mm
> Mahle  - Length 215 mm, Width 194 mm, Height 30 mm
> tai dabar zinok katras cia tikras

Tojotos filtras (pats elementas, ne jo rėmelis) yra: 87139-47010-83. Filtras - fliece tipo, neaustinės medžiagos, bet itin mažo tankumo (matosi kiaurai).

Plastikinio rėmelio išmatavimai: 214x214 (+/- 2 mm), o viduje aukštis - 18 mm.  Rėmelis arba išvis kodo neturi, arba nesugebėjau su mikroskopu rast.

Gali būti ir toks variantas, kad angliniam filtrui keičiasi ir visas rėmelis, nes aš tai niekaip neįsivaizduoju, kaip ten viduje 30 mm filtro elementas gali lįsti. 19-20 mm - taip, bet ne 30...