Tema: Re: [salono] aftermarketinių filtrų pardavėjai pagal užsakymą
Autorius: Markovich
Data: 2011-03-22 11:56:19
Hengst raso - Pollen Filter, Length 195 mm, Width 215 mm, Height 29,5 mm
Mahle  - Length 215 mm, Width 194 mm, Height 30 mm
tai dabar zinok katras cia tikras

reiktu Tpyotos originalaus numerio detales, tada lengviau

"Vasaris"  wrote in message news:im9p2t$1et$1@trimpas.omnitel.net...

"Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message
> CORTECO - Activated Carbon, Length 209 mm, Width 194 mm, Height 30 mm -
> apie
> 90lt, galima uzsakyt is vokieciu
> paprastas apie 40lt
> aisku geriausia butu zinot detales numeri originalu, nes dar shudo
> prisisakyt galima (pasitikrinimui ar tikrai tiks dydis)

Originalus filtras be anglies skiriasi savo išmatavimais (nežymiai) nuo
anglinio, paprastas yra mažesnis. Mano žiniomis kodai yra:

E2915LC
CUK2131
LAK131

Blogiausiu atveju paprastai galima suimprovizuoti kokią tarpinę. Tik aukštis
kiek įtartinas - man jis per aukštas pagal skaičius. Panašu, kad lovelis, į
kurį dedasi filtras pritaikytas abiems tipams, nes yra dviejų aukštų
tvirtinimo ausys - apačioje (paprastam) ir viršuje - angliniam. Dar kartą
pasimatuosiu.