Tema: Re: Q: Zarna antfrizui: Hansa Flex ar yra alternatyvu
Autorius: svyt
Data: 2011-03-22 14:04:46
o ka greitis? ne taip ten akimirksniu viskas perkaista, sustot bet kuriuo
atveju spesi, dar ir i artimiausia parkinaga... pamenu truko man zarna,
ziuriu, statoilas nu ir minu visas garais apsipyles link jo- nu vietoj
antifrizo nusipirksiu, gal koki chamuta jei prireiks ar kliju- hermetiko,
tai operatoriau su gesintuvais puole mane...net minties nebuvo ka nors
isgasdinti galiu, juk matos kad balti dumai-garai.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,