Tema: Re: Q: Zarna antfrizui: Hansa Flex ar yra alternatyvu
Autorius: Korke
Data: 2011-03-21 16:43:17
"Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message
news:im7mpg$t9f$1@trimpas.omnitel.net...
> P.S. Kaip pataikyti, kad gauti gera daikta pas dujinkus, nes kai mano
> vienam automobiliui buvo sudeje iranga Kaune "Slike", tai po poros metu
> truko zarna ir isbego lauk antifrizas pasivaikscioti.Visa laime, kad
> greicio nebuvo ir variklis likos sveikas... Zarna galejau rankomis
> trupinti...

Rekomenduociau dazniau kapota atsidarineti ir apziurineti varikli tada "po
poros metu" "sugedo" bus maziau klausimu. Suprantu dar kur nurauna chamuta
neplanuotai, bet suakmenejusios shlangos nematyt tai jau..., beje ji 710
zymimo dangtelio skyriu irgi reik pilt skysti jei jo lygis trukstamas...cia
siaip, kad po poros metu nebutu siurprizu.