Tema: Re: Valytuvai
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-22 10:25:27
zinai -dar tarybiniais laikais tuos kur neprieidavo prie blato,
vadindavo nevykeliais. galvoji kas pasikeite.

as tai nesuprantu - siaip laikais kitaip gi ir neisgyvensi, tai netureti
pazystamu jei tau ko reikia yra paprasciausias nepateisinamas aplaidumas.

be reikalo tu cia ant kitu varai - pats kaltas.