Tema: Re: Q: Valytuvai
Autorius: Casper
Data: 2011-03-21 16:14:31
Tai dabar ir yra uzdeti originalai, tik tiek, kad tas originalas yra tie
patys Bosh Aerotwin, tik fiksatorius biski kitoks, nu ir nelabai man jie
patiko.
Stiklas bus keiciamas, nes vienam kampe iskilimas yra, o ir draudimas be
fransizes :)
Kazkada senai Valeo valytuvus naudojau, tikrai buvo verti savo kainos, bet
pagal VBS duomenis Valeo kokybe nebe ta. Vat ir neaisku kuo tiket...