Tema: Re: antisokas akumui
Autorius: svyt
Data: 2011-03-20 07:36:57
siuolaikinej masinoj kad akumas sudegs menka beda... o siaip savo iniciatyva
neatjungineju kai virina, daugiau bedos su klemais per mano patirti, o del
virinimo teisingai uzdejus minusa neisivaizduoju bedos, jei nebus kontakto
nesivirins, beda tik jei virins dusle o minusa tvirtins prie kebulo (dusle
per gumas neturi elektrinio susisiekimo su kebulu, variklis irgi turi menka,
per laideli kuris daznai blogai kontaktuoja.) bet jei salia stoviu tokiu
nesamoniu nepridarys.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,