Tema: Re: antisokas akumui
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-03-20 01:47:33
Mldc man tie "specai" dusliarka pakeite... Paliko nuo gamyklines dusliarkos
apsauga, kuri vienu varztu prisisukdavo prie pacio duslintuvo, o kitu prie
korpuso. Kadangi naujam duslintuve tas laikiklis nenumatytas, tai aisku
paliko ant vieno varzto tabaluot. Kol vaziavau be duobiu, tai buvo nieko,
bet tik per duobe kokia ir skamba ta skarda besidauzydama i visur :) Pilnai
tikiu, kad visokie ten sh ant klemu, tai tikrai loxatronas.