Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-12 21:08:01
Efka, ar kas nors prase uz dyka pagalbos? as paskambines pasakiau, kad uz
dyka neprasau. Gaisrine saskaitas moka rasyti, tech pagalba irgi.
Asmeniskai as tuoa tveju miskininkui ir susimokejau ir kur kas daugiau nei
prase. Manyciau durniau butu nesinaudoti sukurta pagalbos tarnybu sistema
kai reikia pagalbos, o pedinti laukais miskai pasiklydus kol numirsti..
idomu kas valstybei geriau...