Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-03-06 23:03:30
Epitetus sau pasilaikyk - pagal gramatikos stoką visgi neši į penktoką...
Niekas neprašo siųsti gaisrinės, bet mokamą traktorių privalėjo surasti. Čia
ne vasaros naktis, kad galėčiau mašinoje miegoti. Juolab ir kuras gali
baigtis.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport
"pjezo"  wrote in message news:il0ci9$fot$1@trimpas.omnitel.net...

ijungiai durniu ar cia tau taip naturaliai gaunasi?

tikrai nesupranti kuo skiriasi gyvybei pavojinga padetis (saltis+puga, ar
tavo minetas atvejis-girtas ant sniego) nuo nepatogumo-uzklimpusi auto
miskia, kai pavojus joks negresia (isskyrus nepatoguma ir galimybe
issigasti- ramiai galima pralaukti iki ryto automobilyje)