Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-06 16:50:28
Tai pasiule sujungti su vietiniais, paprasiau atsiusti traktoriu, bent jau
surtasti traktorista kad telefonu su juo galeciau sukontaktuoti bet sake
nepazista jie tokiu:)

Na siaip ar taip kad malunsparnius siustu neprasiau, bet tikejausi kad bent
pades technine pagalba ar traktoriu kur nors i ta puse kad pasius...