Tema: Re: ebilietas Kaune uzknisobl:)
Autorius: Ziogas
Data: 2011-03-07 10:07:07
> Nu siandien ryte per metra laikiau kortele nuo komposterio tai pavyko
> paspausti 3 du kartus :) tada ikisau kortele rase Laukite.. o poto
> Atlikta(1)

Labai gerai, o po to galejai pasitikrinti, kas yra irasyta, spaudi ,,3''
viena karta ir priglaudi kortele is komposterio priekio.
http://www.kvt.lt/get.php?f.48
O as itariu sistemos netobuluma, ir manau, kad uzrasa ,,atlikta(1)''
pamatysi bet kokiu atveju, ar buvo ka irasyti i kortele ar nebuvo ka
irasyti. Todel pasitikrink, kas yra irasyta su tikrinimo funkcija.

> Ale dabar prisijungiau prie sistemos tai niekas ten nepasikeite, vistiek
> raso laukia irasymo transporto priemoneje... O pirmam puslapyje kur
> "Pirktos paslaugos" vistiek raso tik ta bilieta kuris galiojo vasario
> menesi.
> Tai cia ne is karto updeitinasi?

Nezinau, man kazkaip pasirode, kad pakankamai greitai updatinasi.

> Beje as ten sistemoje du kartus buvau uzsakes ta ebilieta kovo 4d. ir kovo
> 6d. :)) Nieko tokio? Nu teoriskai kovo 4d. bilieto aktyvavimas turejo
> baigtis siandien 7:12AM :)

Taip pat nezinau niuansu, bet tarkim po keliu valandu prisijunk prie
sistemos ir pasitikrink ka raso.