Tema: Re: ebilietas Kaune uzknisobl:)
Autorius: Todis
Data: 2011-03-06 13:22:17
Instrukcija:

1. Du kartus mygtelėti komposterio mygtuką Nr.3 PRIEŠ priglaudžiant/įkišant
e-bilieto kortelę.

2. Įkišti e-bilieto kortelę į komposterio skylę (tam kad įrašymo į kortelę
metu ji būtų stabilioje būsenoje).

3. Džiaugtis aktyvuotu bilietu:)

Sumaišius eiliškumą galimi varijantai:

1. Nuskaitys pinigus iš „Kauno piniginės“ už vienkartinį važiavimą.

2. Sulauksi keiksmų, kad e.bilietas negalioja.

P.S.Jūsų atveju sumokėti pinigai grįžo į bilieto sąskaitą, todėl reikia
pakartotinai pirkti mėn. bilietą už juos ir pakartoti bilieto aktyvavimą
prie pirmojo komposterio.