Tema: Re: ebilietas Kaune uzknisobl:)
Autorius: mrlz777
Data: 2011-03-07 08:30:35
Nu siandien ryte per metra laikiau kortele nuo komposterio tai pavyko
paspausti 3 du kartus :) tada ikisau kortele rase Laukite.. o poto
Atlikta(1)

Ale dabar prisijungiau prie sistemos tai niekas ten nepasikeite, vistiek
raso laukia irasymo transporto priemoneje... O pirmam puslapyje kur "Pirktos
paslaugos" vistiek raso tik ta bilieta kuris galiojo vasario menesi.

Tai cia ne is karto updeitinasi?

Beje as ten sistemoje du kartus buvau uzsakes ta ebilieta kovo 4d. ir kovo
6d. :)) Nieko tokio? Nu teoriskai kovo 4d. bilieto aktyvavimas turejo
baigtis siandien 7:12AM :)

Aktyvavau 7:40AM

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"Ziogas"  wrote in message news:il0ntk$vrs$1@trimpas.omnitel.net...

> Dar siandien popiet su masina vaziavau ir uzmaciau kontrolierius, tai
> sustojau ir sakau ka daryt :) tai sake reik spaudinet ta 3 mygtuka ir dave
> lankstinuka, toki kur pdf yra kvt.lt saite:)

Tai vat, kad viskas yra siaip gerai, ir viskas ten veikia, tik yra
,,papildomu salygu'' :))
Visa beda, kad tas nuotolinis nuskaitymas is komposterio priekio yra labai
jautrus, ta ivertini ir viskas gaunasi.
Aisku is sono gali durnai atrodyti, ko ta kortele nenaturaliai kisi i
komposteri, laikydamas per atstuma, bet cia jau nieko nepadarysi.