Tema: Re: Chemija vasariniui dyzeliui paversti zieminiu?
Autorius: Markovich
Data: 2011-03-03 09:32:07
teko naudot tik Wurth I belorusiska saliara, jokiu blogybiu nepastebeta, ale
kaina nedziugina (tuo metu gaudavau nemokamai), manau kad kokis brandinis
produktas neturetu nuvilt, ale Sonax ar Liqui Molly kad ir tos pacios
maximos, kaip tik ispilstymas normalus ant bako 1 buteliukas

"Vidas"  wrote in message news:ikmg8c$7jq$1@trimpas.omnitel.net...

Juk ir svarbiausia, kad visi ramūs būtų :)
Jei vaikai ramūs, tikėtina kad ir žmona rami, jei visi jie ramūs, tikėtina
kad ir man spaudimas žemas ;)