Tema: Re: į kalnus dyzeliu balandžio mėn, arba kaip vasarinį dyzelį paversti žieminiu?
Autorius: Markovich
Data: 2011-03-02 15:11:39
nu tai pofig kiek ten buvo, insimes ,maza balioniuka chemijos I atsargini
rata ir vaziuos kaip ponas nieko nebijodamas, nesiteliuskuos gi kanistras
per puse bagazines. kaip sakyt-atsarga gedos nedaro ypac tokiose kelionese
ilgose kur ir taip gali nutikt bilekas

"kastisv"  wrote in message news:iklf0d$lns$1@trimpas.omnitel.net...

praeitais metais  balandzio pradzioj draugelis pro ten sekmingai vaziavo su
vasarinemis padangomis. daugiausia kiek salcio buvo, tai -2.