Tema: Re: á kalnus dyzeliu balandþio mën, arba kaip vasariná dyzelá paversti þieminiu?
Autorius: Vidas
Data: 2011-03-02 18:17:53
Ant elfu dejau; padangos - runflat - nuleidimas ne beda. Nebevaziuot ne
opcija - vaikams jau prizadejau ;)
Zvengt galit i sveikata - sveika ;)

Beje, kitakart visai naudinga biski pasipapanojinti - geriau jau nieko
nenutiks nei nutiks nelaukiant. Vaziuojant vienam, dviese (su drauge, draugu
ar pan.) gal ir dzin, bet mano atvejis kiek kitoks - transportuojuosi pora
kompaktisku pilieciu kartu. Pries pora metu Livigno jau pasitusinau - su
vasarinemis padangomis (nuomota masina, grandiniu neturejau) bandziau is
miestelio isvaziuot, tai buvo cypimo kai pradzioje atbulas, veliau -
belekaip sonu nuo pirmos ikalnes atgal i pusni nuslydom... Tada irgi vyravo
nuomone, kad kovo pabaiga, kokie cia ziemiski rupesciai?

Vidas