Tema: Re: Kokia auto 3-5k LT?
Autorius: _oo_
Data: 2011-02-28 19:44:13
rinkausi tarp golfo ir ibizos. pasirinkau trecia golfa. pilu salerka
statoile, nors zmones kalba kad galima i jy pilt belekoki bruda, viskas
tinka..
ryja tirkai nedaug, uzmiesty gaunasi 5l, mieste mazais atstumais apie 6l.
manau kad apetitas pas golfa ir seata turetu buti labai panasus. tik va is
patirties ka pastebejau ieskodamas bei rinkdamasis, galiu pasakyti kad arba
ieskok grazios ishvaizdos 9ledinis kebulas, viduj neonkes ir begiu richiagas
is senuku tiuningo skyriaus, arba ieskok gero variklio/vaziuokles, nes IR to
IR to uz tokia suma duodu nukirst kad nerasi...