Tema: Re: Kokia auto 3-5k LT?
Autorius: _oo_
Data: 2011-02-27 22:53:30
as kai uz panasia kaina darbinio arklio ieskojau, tai kaip tik ziurejau i
varijantus be turbinos, nes nemazai esu girdejes kad atitinkamu metu/kainos
masina nusipirkus, prie pigios eksploatacijos reiktu numatyti artimoje
ateityje busimus turbinos remonto kashtus.. kas smarkiai pakelia kilometro
savikaina :)