Tema: Re: Kokia auto 3-5k LT?
Autorius: ukw
Data: 2011-02-28 09:35:17
3600 cia toks modelio pavadinimas, kuriame uzhfiksuota kad maksimaliai gali
pavaryt 3.6A. buitiniam naudojimui to tikrai uzhtenka.

jei esi koks servisas ir nori kad privarytu greit - tai tada pirk boosteri.
bet jei akumas -20 atsales ir ishkrautas ir nori jam pavaryt amperu, ziurek
kad netektu naujo akumo isigyt. ten irgi menas su tais akumais.

taip kad.... perki 4A kraunanti ir tikrai uzhteks.