Tema: Re: Skirta newsgroupo sporto meistrui
Autorius: Kicker
Data: 2011-02-26 22:12:13
"Edvinas" <edvinas@namie.lt> wrote in message
news:ikbm74$f09$1@trimpas.omnitel.net...

> Pradziai reiketu sutarti kas yra "geras vairuotojas".
>
> Akivaizdu, kad vieni supranta tai kaip sugebejima saugiai nuvaziuoti is
> tasko A i taska B. Kiti supranta, kad tai sugebejimas kuo greiciau nulekti
> is tasko A i taska B. Vat ir nesusisneka vieni su kitais. Straipsnio
> autoriai mano, kad geras vairuotojas yra tas, kuris sugeba vazineti be
> ivykiu ir pavojingu situaciju.
>
> Asmeniskai as mieliau sesiuosi i masina pas ta, kuris vazineja letai, bet
> be ivykiu, nei pas ta, kuris mane nuves greitai, bet neaisku ar isvis
> nuves ;)

tu pvz zinai kodel y aviacijos mokykla lakunais neima tu kurie super gerai
mokosi (nu tipo moksliukai)? Nes tokie esant ekstremaliai situacijoj tiesiog
pasimeta ir stresinei situacijoj nepriima teisingu sprendimu. Taip ir
vairuotojas jei jis vaziuoja pastoviai ant 40km/h, super atidziai laikosi
visu taisykliu nereiskia kad jis bus laibai geras vairuotojas ir niekad
nepaklius y avarija.

> Siaip tas tyrimas irgi toks for fun. Ar tikrai lenktyniu zaidimu zaidimas
> skatina zmones vazineti gatvese agresyviau? O gal tiesiog tokie agresyviai
> vazinejantys gatvese zmones yra labiau linke zaisti zaidimus?

Su situo sutinku, cia jie tiesiog ne is to galo tyrima atliko :)