Tema: Re: Skirta newsgroupo sporto meistrui
Autorius: Edvinas
Data: 2011-02-26 22:01:40
2011-02-26 19:48, Kicker rašė:
> Cia zinai tas pasakymas kad geimeris pat pasidaro ekstremalias situacijas
> tai tas pats sakyt kad ir pvz koks filmu asas irgi pasidaro ekstremalias
> situacijas (prisiziuri visokiu "greiti ir ysiute" po to gatvese vaidina).
> Apie tokius as nekalbu, bet teigt kad tas kas geimina yra gatvese blogi
> vairuotojai yra nesamone.

Pradžiai reikėtų sutarti kas yra "geras vairuotojas".

Akivaizdu, kad vieni supranta tai kaip sugebėjimą saugiai nuvažiuoti iš
taško A į tašką B. Kiti supranta, kad tai sugebėjimas kuo greičiau
nulėkti iš taško A į tašką B. Vat ir nesusišneka vieni su kitais.
Straipsnio autoriai mano, kad geras vairuotojas yra tas, kuris sugeba
važinėti be įvykių ir pavojingų situacijų.

Asmeniškai aš mieliau sėsiuosi į mašiną pas tą, kuris važinėja lėtai,
bet be įvykių, nei pas tą, kuris mane nuveš greitai, bet neaišku ar
išvis nuveš ;)

Šiaip tas tyrimas irgi toks for fun. Ar tikrai lenktynių žaidimų
žaidimas skatina žmones važinėti gatvėse agresyviau? O gal tiesiog tokie
agresyviai važinėjantys gatvėse žmonės yra labiau linkę žaisti žaidimus?

--
Edvinas