Tema: Re: OT: AutoCad'as
Autorius: ejs
Data: 2011-02-25 22:39:57
2011.02.25 10:16, Spakainas rašė:
> Visiškai teisingai - viską braižai 1:1 dydžiu model speise, o paskui jau
> paper speise dėliojiesi su viewportais kaip patinka. Keletas praktinių
> patarimų:
> 1. Visas linijas siūlau braižyt ne line, bet polyline (paprastesnis
> ofsetinimas, kopijavimas, movinimas vėliau).

nx tokius patarimus. Po to ..lia atsiranda nulinio ilgio segmentai, "F"
veikia ne, vienoda geometrija sudėta keliais sluoksniais. PLINE -
kontūrui, uždaram arba ne.

> 2. Pasikartojančius (ir ne tik) elementus dėk į blokus (block komanda) -
> tik prieš tai visas linijas kurios bus bloke permesk į nulinį sluoksnį,
> spalvą daryk "by block" - patogu, ateity tiesiog pakoreguoji vieną bloką
> - visi pasikeičia automatiškai, na ir šiaip pernešant ar kopijuojant
> niekas neišsibarsto.

net tik spalvą, bet ir linijos storį bei tipą.

> 3. Hatch'ą, matmenis ir pagrindines linijas siūlau dėt į atskirus
> sluoksnius.

Yra toks ISO standartas apie brėžinių sluoksnius. Ale jau tamsu, toliau
negąsdinsiu ;)

> 4. Paper speise yra keletas niuansų:
> Viewportus dėk į defpoints sluoksnį - tada nesimatys jų kontūrų
> spausdinant.

NOPLOT yra viena iš sluoksnio savybių. Viewport'us aš dedu į U-VPORTS

--
ejs