Tema: Re: AutoCad'as
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-02-25 15:28:29
Maketuoja, bet su labai daug trukumu. Vaizdas arba su nematomom linijom arba
viska matai. Liniju nepakoreguosi, pjuviu vaizdavimas kosmaras, jau apie
uzbruksniavima nekalbu ir dar daug trukumu 2d darbui. Man asmeniskai 3d
modeliavimui ProE super, o 2d (darbuotojams paduot) breziniams, autocad
lygiu neturinti programa IMHO. Siaip Inventorius butu "weapon of choice",
bet kad niekas nenuperka:(

O tai ProE nemoka breziniu maketuot?