Tema: Re: OT: AutoCad'as
Autorius: faktas
Data: 2011-02-25 12:05:22
"Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:ik7ogr$b08$1@trimpas.omnitel.net...
> 2. Pasikartojančius (ir ne tik) elementus dėk į blokus (block komanda) -
> tik prieš tai visas linijas kurios bus bloke permesk į nulinį sluoksnį,
> spalvą daryk "by block" - patogu, ateity tiesiog pakoreguoji vieną bloką
> - visi pasikeičia automatiškai, na ir šiaip pernešant ar kopijuojant
> niekas neišsibarsto.

va cia tai tragedija. mano patarimas: niekada niekada nenaudok bloku ir tagu.
gal ten jums autokado viduje ir viskas puiku, bet konvertinant i kitas programas, kiek problemu su tais tagais ir blokais...  dievuleliau.

> 3. Hatch'ą, matmenis ir pagrindines linijas siūlau dėt į atskirus
> sluoksnius.

kiekvienas kitos prasmes elementas, turi buti kitame sluoksnyje.
kitaip sakant, visi elementai turi buti savo sluoksniuose.