Tema: Re: Ir vel.....
Autorius: Darius
Data: 2009-02-24 07:34:41
O aplamai kiek cia neseniai komentaruose aiskino, kad varyt ant 200 per
miesta yra normalu ir turint 6 men vairavimo staza. O kur dar nuomones kad
pas kitus isgerus niekaip nepapblogeja orientacija? Vos ne kiti dar gereu
vaziuoja. Taip, kad pirma atsibut reikia patiems, pradet pirma nuo saves.
Manau visiems mums gali pasitaikyt nelaime, kad ivaziuosi ar dar kas nutiks
negali zinot. Tik va siuo atveju jau ne pirma karta zmogus girtas uz vairo.
Nors, kodel niekas neaiskina, kad jis kietai vaziavo, o tik prieki
tarmozino? Jei butu tema ar normalu vaziuot 90 greiciu atsirastu kruva kurie
irodynetu, kad gali vaizuot 170 ir nieko ir 6 men vairavimo staza sukaupe
nerealios patirties... Susimastykim....

"labay aktualus" <promotion@3x3.lt-vietoj-3x3-naudoti-skaiciu"2"> wrote in
message news:gnv3di$e8g$1@trimpas.omnitel.net...