Tema: Re: Ir vel.....
Autorius: PukiS
Data: 2009-02-23 08:44:24
seip  jei mano tramplynas butu siandien o ne priesh kruva metu ivykes vistik
laaabai didele abejone kyla kas kaltu butu pripazintas.  ir ne skaiciuje
uzhlenktu esme.  girtas uz vairo ish esmes turetu buti teisiamas kaip uzh
tycine zmogzudyste. tik va lietuvoj kazkodel suvokiam kad girtas vos ne kaip
lengvinanti aplinkybe - pridare nesamoniu ishsiblaive atsiprashe visi
patenkinti.

--
PukiS
+37068224536