Tema: Re: Ir vel.....
Autorius: Darius
Data: 2009-02-23 14:48:09
Manau beda ne bausmes dydyje bet daugiau galimybeje nuo jos isisukti.
Pamastykim kaip masto darydamas nusikaltima. Ai dzin tik 5 metai kalejimo, o
ten nei dirbt nieko nereikia fantastika. Realiai visalaik galvoja ai
nepagaus, o jei ir pagaus isipirksiu isisuksiu ar dar kaskas. Jei ta
aplinkybe butu sumazinta bent iki minimumo manau efektas butu visai kitoks
ir su esamomis bausmemis.