Tema: Re: po miesta: nuosavas VS visuomeninis
Autorius: bzik
Data: 2011-02-24 15:01:04
+++
+ noras kontroliuoti kiekvienam zingsnyje. Tevu interesus realizuoja ir verslas: "Kiekvienas mokinys, atėjęs į mokyklą, automatiškai registruojamas. Jeigu vaikas į mokyklą neatėjo arba iš jos išėjo pamokoms dar nesibaigus, tuoj pat SMS žinute bus informuojami jo tėvai."
+ paranoja del isivaizduojamu nelaimiu