Tema: Re: po miesta: nuosavas VS visuomeninis
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-24 12:20:01
o as mielai pavazineciau i darba su autobusu - patogu butu susotjimas
netoili namu, islipimas netoli darbo, paeiti po pora simtu metru problemos
nematau, vaizuodmaas gali knyga paskaityti, radijos paklausyti, tiesiog
pailseti o ne vairuoti ir visokiu bmw bandyti isvengti, be to niekas
neivardino dar vieno pliuso - graziu studenciu autobuse pamatyti gali :)
Ta jau isbandziau viena diena, tai toki pliusa autobusui uzdejau kad mielai
noreciau vazineti jei tik man nereiktu lakstyti tiek su masina po darbo
verslo reikalais... ir tiesa sakant turiu ideja po keliu menesiu pasidaryti
viena darbo diena savaiteje iseigine nuo masinos ir verslo, ir jei pavyks
tai tirkai pasirinksiu pasivazinejima autobusu, nors kaina man atvaizuoti
iki darbo viesuoju ir automobiliu turbut labai panasi..