Tema: Re: po miesta: nuosavas VS visuomeninis
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-24 12:00:00
viskas faina, tik mnt tai cia kas per sudas? siaip minutes trumpinamos min..
sorry, ne lituanistas, bet kol ismasciau kas cia ta mnt - mazeikiu naftos
terminalas ar menesinis neurotiku tempas tai skaityt nebesinorejo :)

"egis" <egidijum_trinti@_trinamas.lt> wrote in message
asmenine patirtis:
- y garaza ~8 mnt kelio peskomobiliu, iki truliko stoteles 1 mnt arba
pasirinkus kita marsryta- tie patys 8 mnt
- kelias iki darbo nuo namu ar nuo garazo ~5 km
- parkavimas dienai masinos kainuos bent 16 lt, neskaitant kuro kelionei
- pabandzius palikt kur nors toliau uzkampy nemokamai uzkisus, padideja
rizika, kad toks parkavimas kainuos brangiau, ypac yvertinus brenda, modely
beigi gyvenama shaly bei meista :)
- naudoju dumbfouna, taigis veinodai sekmingai nenaudojo jo nei trulike nei
asmeninej masinoj, tiesa viesajam transporte nesivarginu jungt speakerfouno,
kad nelaikyt telefo prie ausies :)
- pasinaudodamas zhegonsko stilium- del ekologiniu sumetimu beigi del to kad
brangu beigi krize - retai y darba vaziuoju su asmeniniu transportu,
dazniausiai  koky 1 kart per savaite
- leidziu sau islipt stotele anksciau ir prakulniuot koky kilometra kita-
tuo taupau sveikata, sportuoju, skant skia

trukumai:
- viesajam transporte dakuja studentu ir jie stumdosi beigi nerodo pagarbos
vyresniems bled ! Tik kad as didelis ir sunkus, tai tik del to isgyvenu :(
- pasitaiko bomzu, kurie smirdi beigi irigi nerodo pagarbos nikuje niekam
- is principo nesinaudoju mikruskem, nes man ten anksta ir net atsisedus
truksta vietos kojom, o stovint- truksta vietos aplamai visam ir dar- koks
nakui koNfortas vaziuot mikrobusu stovint ???
- vis tenka rupintis taloneliais- tai juos nusipirkt, tai atsizymet, o
pasinaudojus dar ismest y siukslaideze, t.y. papildomas galvos skausmas.
elektroniniai bilietai neapsimoka, taloneliais pygeu.

reziume- vat toks vat ir gyvenimas :(

--

egis
E39 530dA '00