Tema: Re: tema prie alaus: slifavimai ir galvos aukstis
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-23 13:16:40
On 02/23/2011 01:09 PM, Dainiushas wrote:
> aš to tread'o nebetesiau tik dėl to, kad pabodo tavo vaikiškas
> trysčiojimas ir rėkavimas ne į temą irgi labai paviršutinis supratimas
> apie diskusijos objektą, nekalbant jau apie nesugebėjimą diskusijoje tuo
> objektu apsiribot. Ir taip visur. Ką tik patvirtina va tokie vat tavo
> paspygavimai nelaiku ne į temą ir ne vietoj.
> Bet tu tik būk žmogus, nepergyvenk labai, nepulk į depresiją etc. Su
> amžiumi daugiau mažiau praeina tai, vieniems anksčiau, kitiems vėliau.
> Tik, kad tau, panašu, teks kiek ilgėliau nei vidutiniškai palūkėt.....

ka tu cai vartaisi. jei tu galvoji, kad man newsai yra antras gyvenimas
kaip tau, tai klysti :) rasau cia su dviem tikslais: is normaliu ir
protingu zmoniu gauti patarimu, ir pasijuokti is trolintoju. vietoj
anektodu.
rimtai taip sunku atsakyt i ta klausima nevelus per aplinkui? negali ego
nugalet? :DD