Tema: Re: tema prie alaus: slifavimai ir galvos aukstis
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-23 09:25:16
On 02/23/2011 09:11 AM, Velnias wrote:
> Klausyk tu atlepausi, univere vaiksciodavai uodega pabrukes ir toks
> mandras nebuvai - juokas ima ziurint koks tu cia VYRU VYRAS staiga
> internete pasidarei. Taip kad nuleisk gaza biski ir buk savo vietoje,
> pisejau :)

siaip tai 90% kad mane maisai su 3 metais jaunesniu bendravardziu ir
bendrapavardziu, kurio net ktu pastadeze pradzioj tokia pat buvo ir abu
tuos pacius laiskus gaudavom :D
o jei nemaisai tai bb as ant taves dejau, nori mano ausis pamatuot -
pasiulyma turi. tavo pasiulyma irgi tikrai prisiminsiu ir tau priminsiu.
nukeles galva parasysiu ar vis dar noriu brendzio. issirinkt laiko
turetu uztekt.