Tema: Re: tema prie alaus: slifavimai ir galvos aukstis
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-23 11:51:01
On 02/23/2011 11:12 AM, Dainiushas wrote:
> bet tu rimtai daužtas... gaila, galvos daktaras kažkur dingęs..... :)

tikrai? va tau prisiminimui, nes visada prasai linku i savo pamirstus 
trolinimus:

http://www.news.mazgas.com/article/news.omnitel.net/omnitel.audio/42618

pakartosiu klausima:
ar tikrai vis dar tiki, kad tavo teiginys teisingas?

"kaip tai nera konstanta? Jei turi AB su 20mA ramybes srove, tai ir yra 
AB su 20mA ramybes srove. Ir tai garantuoja, kad niekada nebus taip, kad 
abu ishejimo kaskado tranzistoriai yra uzhdaryti. Kitas klausimas, kokia 
ta srove yra pakankama konkrechios realizacijoj."

tikrai reik tampytis, kad atsakyt?


>
>
> On 02/23/2011 11:10 AM, CodeC wrote:
>> On 02/23/2011 10:55 AM, Dainiushas wrote:
>>> ai, žinok, net nebesinori su tavim tampytis..... gal, kada nors vėliau,
>>> kai suaugsi kiek nors, bus galima įmanoma bendraut.....
>>
>> tampytis? tai tu nesitampyk, ar slabo i paprastus klausimus atsakyt?
>> biski nesigauna galu suvesti savo isminties?
>> cia ne as vienas domiuosi kur tu 5kkm per kaledas vaziavai. parasyt
>> nesunku buvo, kai reikejo 'kieta' argumenta kazkur leptelet, o dabar va
>> jau 'tampytis' reik...
>> kai elektronikos guru vaidinai, tai is pradziu labai lengvai ir aiskiai
>> parasei, kad 'AB klase su 20mA ramybes srove reiskia kad abieju peciu
>> tranzai NIEKAD nebus uzdaryti' ir poto is viso to sekanciais
>> irodinejimais ir itikejimais i itakojamus parametrus, mano pateiktu
>> simuliaciju lazdavojimas. tai ko tau cia dabar tampytis prireike? gal
>> viena karta pripazink, kad trolini per visas temas nesvarbu ar supranti
>> ar ne apie ka, bile trolint ir proto boksta vaidinti. o dar bandai man
>> prikaisiot ta pati. as bent neapsimetu pavargusiu, kai kasnors papraso
>> atsakyt i normalu klausima. o tu va generuodamas incredible post per
>> second skaicius, speji ir 5kkm dar nuvairuot, bet kai prireikia pora
>> zodziu parasyt, staiga 'nebesinori tampytis' :)))
>>
>>>
>>>
>>