Tema: Re: apie butu vagis
Autorius: testz
Data: 2011-02-22 15:39:32
Pagal teisines normas nuzudyti zmogu galima esant butinajam
reikalingumui, jei gini kazkieno sveikata, gyvybe. Kieno sveikata ar
gyvybe ginama, specialiai paliekant spastus-uznuodyta degtine ant stalo?
  Isibrovelio-vagies nuzudymas gal ir atrodo teisingas, taciau, deja,
neteisetas. Jei isilauztu pas tave su ginklu ir tu apsimesdamas
draugisku tycia prigirdytum ji kokios nuodingos medziagos, manau liktum
isteisintas, kadangi jis buvo su ginklu ir del to tu siekei apsaugoti
savo gyvybe. Taciau spastai, pakenkiantys kitam zmogui=grotos. Nebent
degtine bus su migdomaisiais ir vagies sveikata nesutriks ir jis tik
saldziai uzmigs.