Tema: Re: Ar gali buti kad perkroviau akuma
Autorius: Tom
Data: 2011-02-18 13:38:11
Taip teisingai, bet jei "gnybtai būtų gerai prisukti ir akumuliatorius 
viduje nenutrūkęs". O jei zinai Merfio desni, kad jei gali buti neprisukta 
klema, tai taip ir nutiks kai bandysi pakrauti su ikrovikliu kuris 
nestabilizuoja itampos.
"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message 
news:ijljvd$oje$1@trimpas.omnitel.net...
> Tom wrote:
>> Atjungti ar neatjungti tai priklauso nuo irenginio su kuo bandoma 
>> pakrauti.
>> Jei ikrovejas normalus su itampos stabilizacija ta prasme be apkrovos
>> neduoda daugiau nei 15V, tai tikrai galima neatjungineti net ir
>> nesukontaktavus akumuliatoriaus klemoms nieko tokia itampa nesudegins.
>> Taciau jei ikroviklis be jokios itampos kontroles tada geriau nerizikuoti
>> nes perkrovus akuma, nesukontaktavus klemoms ir borto itampai soktelejus
>> daugiau nei 15V tai pasekmes gali buti liudnos.
>
> Ne taip paprasta pakelti akumuliatoriaus įtampą virš 15V. Priešinasi jis, 
> verda.
> vandenilį gamina. Didelio kroviklio reikia. Dėl įtampos impulsų iš 
> kroviklio
> taip pat galima nesijaudinti. Akumuliatoriaus vidinė varža maža, visus 
> impulsus
> nulygina. Svarbu kad gnybtai būtų gerai prisukti ir akumuliatorius viduje
> nenutrūkęs.
>
>
>> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message
>> news:ijl6id$u62$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ne, kiek gyvenime kroves auto, tai niekada nieko nenuimdavau ir nieko
>> nebudavo
>
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>> news:ijl6fb$u0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Aisku klemos nei vienos nebuvai nuemes?
>>>>
>>>> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message
>>>> news:ijl6c0$tpi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Per nakti palikau krautis akuma, nes jau buvo negyvas. Aisku kroviau
>>>>> neisemes is masinos. Siandien vaziavau i darba ir uzkurus maske 
>>>>> uzsidege
>>>>> opelio tas zenkliukas geltonas, kad su varikliu kazkas, ar gali ta
>>>>> itakoti krovimas?
>>>>>
>>>>> vectra c 2005m, 1.9 CDTI
>>>>>
>>>>>
>>>>> Acius
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>