Tema: Re: patarimai apie E91
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-02-10 10:03:18
> bet taigi pries pusantru metu pisai grupse prota, kad nepirkai e91 ne del
> kaipnos, o del to, kad E46 labiau patiko

   As bilobil negeriu, bet kiek pamenu tada buvau nusiteikes pirt auto - tai
reikejo padaryt per kelias dienas - dziaugiuos kad gavau pagalbos - buvo
apziureta daug auto ir buvo isrinkta sita kur pirkau, norejau naujesnes -
geresne - tada glejau sau leisti, uztatai bandziau ir e91 buvo su
televizorium ir dumines pirkios skuduriniu salionu.  Pasedejus sviesios odos
salione - dumine pirkia baisi pasidare, del traukos - 100kW pasirode geriau
traukiantis uz naujasni 120kW (neva cipuota iki 140kW), dar e91 buvo
zemesnis, dar uzvedus e91 tupint viduje baisiau birbe nei senesnius e46, ir
purtes labiau e91, nors ridos skyres 2x e46 nenaudai, kaina skyres bdaugiau
nei du kartus ir permoket reikejo uz lavona.  Reikejo gero kibiro, skirto
patogiai, nebrangiai ir smagiai kas antra savitgali prasukti Lodze -
Kaunas - Lodze ir dar kitur pavazinet - iki kalnu slidinet, iki uolu
palaipiot, iki arduotuves kefyro ir batono, mergu aplankyt, e46 puikiai ta
dar, su e91 gal geriau but pas mergu vaziuot, bet e46 pilnai pakanka.