Tema: Re: patarimai apie E91
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-02-09 23:43:08
 Labas,
   Atsisedi i kieviena is isvardytu ir pamatysi kad gava visur lubas siekia,
nebent ilgas reiskias iki 180cm, nors gal ilgas reiskia ka kitka. Del
vaiziavimo smagumo - man is visu bandytu patiko mersas C, bet po to
pabandziau bmw - ir jau mersas nepatiko.
   Tai reiskias e91 jau iki 40klt nukrito - man pries pusantro meto e91
lavonelio iki tiek nenuleido, tai isitaisiau smagu e46.  Dar pletkai,
tiksliauuzsieniuo internietas pasakoja kad e90 (e91) 320d iskart po
garantijos (t.y. po 100tkm) turbina daznam ate pasako, taoi gal reiktu i
318d ar i 330d ziuret, o gal net i 335d, bet kiek teko matyt - LT randami
318d ir 320d - ir tai retenybe - duomenys pusantro meto senumo.

Styra