Tema: Re: Policijos shaukimas telefonu :)
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-02-10 00:17:19
na nezinia kiek tu skambuciu priesh tai buvo. Ankschiau gal ramesniu tonu
pakviesdavo. mane kad protingas. Sake gi kad antra diena rageli numetineja.
Ir kiek nugirdau, kad jie bande jam iteikt, bet tas vengdavo susitikt.
Jauchiu herojus per ta laika guglinosi freewarines pokalbiu irashymo
programos.

Taip, ish teisines puses nuovados darbuotojas neteisus, o "nukentejusysis" -
teisus, nes negavo rashto ir tt. Bet anskchiau ar veliau tas rashtas pasieks
adresata.

Man kiek paskambina, tai nueinu i nuovada ir viskas. Mazhiau pisliavos.

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius