Tema: Re: Duobe -> savivaldybe
Autorius: Korke
Data: 2011-02-08 10:48:31
kad staiga tai labai zjbs oras pasitaike - nieko cia neprikishi....cia kaip
palijus grybams isdygti. Idomiausia man tai ju atsiradimo priezastis...
kalbesiu kaip eilinis pilietis is gatves su nulinem keliu tiesimo ziniom tik
tiek kiek matau ir kiek isivaizduoju zinas.

Tikrai netikiu kad reikia varyti ant automobiliu kiekio, kad jis duobes
padaro, as linciau link to, kad cia kelininku/projektuotoju keliu
beda/nenoras kazka keist/nenoras kitais metais neturet darbo, tik noras
laimet konkursa nes pyyygiai pasiulem, o gal tiksliau uz pyyygei padarem,
nes sumokejus atkatukus keliu direkcijos pirdziu armijai, savaivaldybei ir
t.t. realiai medziagom nekas belieka. Vienintelis kas link automobiliu
kiekio (tiksliau furu) tai provezos suformuojamos, bet tikrai ne duobes. Jos
mano manymu atsiranda del :
1. Sup***istu suliniu dangciu daromu viduryje kelio (ne tie kur vanduo
nubega lietaus, o tie apvalus uzdengti pilnai, ir esantys tikrai ne
nuolydyje, kad surinkt subeganti vandeni) Kodel jie nepadaromi prie kelio?
vistiek jei kazkur avarija knisa toje vietoje kur ji nutiko o ne per dangti
leidziasi ieskot..., ka pas mus uz kelio ribu iskart skardziai i bedugnes,
ar uolos ? nesuprantu...
2. Nepakankamai kontroliuojamu asfalto iskasinejimo kaskart..suprantu ten
avarija vamzdzio, reik kast, bet tai paskui buk malonus paruost grunta,
sutrombuot pakankamai, nes buten uzlopytos vietos 9 is 10 pradeda sesti
zemyn,uzlipdyt ne lopa seno pasildyto asfalto ant uzkastos duobes o kazkaip
geriau, per visa kelio plota, siules su esamu kazkaip sutvirtinant nes per
jas irimai prasideda ir ypareigojant ta "knysli" but atsakingam uz tuos
darbus jei kazkas ten sugenda vel) (pas man po langais 3 kartus taise kelio
ruoza po kuriuo einantis speju kanalizacijos/vandentiekio vamzdis buvo
trukes ir plove zeme ko pasekoje iduba formavosi. Tai pirma kart 10x10m
iskase, pripyle zyro,uzasfaltavo... po poros savaicui jau matosi, kad seda,
sulauke kol igriuvo (arkliui aiski priezastis del ko tai ivyko), kagi antra
karta iskase , si karta 20x20m plota, uzpyle, uzasfaltavo naujai, po poros
menesiu vel tas pats...., tik tada prisiruose atkasti ta vamzdi (jis kokie
5-6m po zeme, iki tol daknisdavo 2-3m), ji sutvarke, uzkase, uzasfaltavo jau
25 x 25m ir kolkas ramu jau puse metu. Tai kaip blet pavadint toki dalyka,
kai pirma kart butu uzteke tu 10x10m jei netingetu priezasti, o ne pasekmes
salinti)
3. taip iseina su*** fundamento paruosimo ir mazo kiekio/levo asfalto
naudojimo ? Nes nu technika ten ju is isvaizdos nauja, negali sakyt, kad
blogai del jo daroma, reiskia lieka kreivas projektavimas ir medziagos.
Aisku aisku, visi sakysit kaina...kaina.... nu bet tai bl***, jei jau
kazkelinta vasara bent Vln uzdaromos svarbios gatves, nes nugi "remOntas",
miestieciai kencia , nes reik suprast gi, kad del musu stengiasi, tai negi
neina padaryti gerai, o ne vien uzdejom nauja asfalta ir ramu. Kam ten
girtis , kad kazkokiam Kalabybiskyje va isasfaltavom 10km buvusio zvyrkelio,
nei kad Vilniuje/Kaune/Klaipedoje (sunesanctiems didziausias babkes i ta
pati keliu fona), sutvarkyti tas keletos km atkarpas keliu, iskeliant nx
tuos sulinius is kelio viduriu (vistiek skestam kaskart palijus tai koks
skirtumas :) )nes buten jie formuoja duobiu atsiradimus, buten juos kasmet
nusedusiu lopant dideja lopu ir siuliu kiekis formuojantys tas duobes.

nezinau blet...graudu...O dar kai cia sukius tokius masiulio paraso..., tas
pats kai zuokis cia maciau voliojosi skrajuciu pamete..., kad zuokio valdymo
laikais siluma kaina 9-12ct/kWh, o dabar 22ct/Kwh..., grafikelis pridetas,
kur matosi, kad tai buvo 2006-2007, kai visiems, net babytems zinoma, kad
tada nafta/dujos kainavo 50-60 usd/bar ir akcizai buvo kokie.... Nu bet tai
sukis skamba axujenai nesakykit.