Tema: Re: Duobe -> savivaldybe
Autorius: Korke
Data: 2011-02-07 17:04:29
tai rasai popieriuka ir siunti/nesi i savivaldybe, o tada matysi kas ir
kaip.
bet tai blin baisu dabar man kasdien irgi vaziuot, nes duobes atsiranda ten
kur nebuvo pries tai, tai autopilotizmas apeinant sulinius cia jau nepadeda.
Gal mano atmintis trumpa aisku, bet tai pries metu 15 tokiu xuiniu nebudavo
pavasariais keliuose.... nu gal neatsimenu, bet tai nu...tokiais kiekiais...
jau nekalbu apie sulinius (kuriu darymo viduryje kelio as jauciu niekan
nesuprasiu kol gyvas busiu).

Ir nejaugi viskas suverciama ant to, kad musu krastas yra skirtingai nuo
viso kito pasaulio toje vietoje kur pasala/atsyla/pasala ir tipo dek nedejes
kosminiu technologiju asfalta vistiek bus zhopa...