Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-07 17:25:07

> O kaip pačiam atrodo?

o kaip paciam atrodo, kad galima tureti teise, kai neturi galiojancio
dokumento apie tokios teises suteikima?

> Aš nieko nevadinu teisėmis. Aš kalbu apie teisę vairuoti ir apie
> vairuotojo pažymėjimą, kuris tą teisę patvirtina.

tai jei dokumentas nebegalioja.. kaip jis gali kazka patvirtinti ar
paneigti???

> Pametęs pažymėjimą prarandi teisę vairuoti ar ne?

prarandi dokumenta patvirtinanti, kad turi teise vairuoti... ir ta teise
negali naudotis, kol neturesi naujo, ta teise patvirtinancio dokumento..